Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

NIEZAPOMINAJKI





         ...są to kwiatki z bajki,
rosną nad potoczkiem,
rosną nad potoczkiem,
patrzą żabim oczkiem.

Gdy się płynie łódką
szeptają cichutko
i mówią nam skromnie,
i mówią nam skromnie.
Nie zapomnij o mnie!


         15 maja obchodzimy Dzień Polskiej Niezapominajki. Wszystkim miłym i sympatycznym osobom składamy życzenia. Dajemy dowody naszej pamięci. W moim ogrodzie niezapominajek jak na lekarstwo, ale ze trzy się znalazły. Za to stokrotek całe połacie. 


Nina z naręczem stokrotek i konewką pełną wiosennych kwiatów składa Wam w moim imieniu wiosenne życzenia wielu radości, pięknej pogody i wiecznie trwałych przyjaźni. I jak błękitne kwiatki proszę –

         Nie zapomnij o mnie!



14 komentarzy:

  1. witam
    piękne kwiaty , dużo zieleni ....śliczne zdjęcia ...Aniołek jest słodki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nałogową zbieraczką, mam też mały zbiorek aniołków.
      I łatwiej jest chyba wymienić czego nie zbieram, ale na szczęście moja chałupa jest pojemna.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o tym dniu, a szkoda bo niezapominajki to jedne z moich ulubionych kwiatków :)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obchodzone jest już chyba z dziesięć lat, ale ciągle nie może się przebić do publicznej świadomości. Niezapominajki są takie słodkie, zbieram też porcelanę z niezapominajkami.

      Usuń
  3. Uwielbiam te kwiatki..Dzisiaj na spacerze właśnie je "spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. U mnie w tym roku jakoś ich mało, chyba muszę dosiać.

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że jest taki dzień. Kiedyś niezapominajki widywałam tylko jadąc z rodzicami nad wodę, dzisiaj rosną też w miastach na trawnikach i można kupić w doniczce. Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo. To prawda, i ja pamiętam z dzieciństwa te rosnące nad rowem, ale chyba jeszcze bardziej te na pocztówkach i na porcelanie. Moja mama miała zestaw talerzy do ciasta w niezapominajki.

      Usuń
  5. Śliczne te stokrotki. I jak pięknie wyglądają w konewce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by pomyślał, że jest Dzień Niezapominajki. Chyba już są dnie wszystkiego co możliwe. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas to nic , ale w Kanadzie to maja chyba dzień wszystkiego . Zobacz na Antique Lilac.

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia :) A ile kwiatów. I niezapominajki. Jeszcze kocham fiołki i konwalie z tych bardziej wiosennych. Też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze bzy. Kwitną mi w tym roku zupełnie obłędnie.

      Usuń