Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2013

MIKOŁAJU NASZ, CO W TYM WORKU MASZ?




         Święta , święta i po świętach! Mam nadzieję, że upłynęły Wam w radosnej, rodzinnej atmosferze. Bo mnie tak. Najpierw wiele zachodu, bo wszystko musi być jak tradycja każe. A tu akurat zamrażarka odmawia posłuszeństwa na trzy dni przed Wigilią. Żadna choinka nie spełnia oczekiwań ( u nas zawsze była do samego sufitu). Gaz w butli kończy się w poniedziałek wieczorem. Ale jak mówią –„po burzy wychodzi słońce” i święta już przebiegają bez zakłóceń.
         Choinka jest jak się patrzy. Co prawda niższa o jakieś 30 centymetrów niż miała być.


         A na choince, po raz pierwszy zamiast czubka, Gloria w całej okazałości.


         Żłóbek z Dzieciątkiem w otoczeniu chórów anielskich na oknie.


         To teraz nadszedł czas na zaglądnięcie do mikołajowego worka. Są w nim także lalkowe prezenty. Osiem lalek!


         Tak mała Jabłuszkowa panna przybyła do mnie od Mikołaja, który  ukrywa się pod pseudonimem Rudy Królik. 


Prezent był dla mnie kompletnym zaskoczeniem, tym bardziej, że jak pamiętacie, Jabłuszkowa była na liście do Świętego Mikołaja – Ten Top.
Nawet nie wiem jak mam dziękować.
         Japoński duszek stoi sobie na tamborku ślicznej Dunki – Gerdy, która u mnie zmieniła imię na Ofelia. Jest to Ofelia w małoletnim wieku, w czasach, kiedy zamiast umierać z miłości, rzucała w Hamleta ogryzkami i wkładała mu pod poduszkę zdechłe żaby.


         A to pozostała szóstka, w tym czarnoskóra Biggi, Kewpie, czarny dzidziuś z grzechotką (?), dwie Polly i Jill od Regala.
         Wszystkie opiszę dokładniej w późniejszych postach. Teraz biegnę pooglądać Wasze prezenty.

20 komentarzy:

  1. O ile pamiętam, to mikołaj miał przynieść "duże" Jabłuszko, a to jest jedynie licha namiastka ;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Również życzę w Nowym Roku dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia, nie tylko lalkowych, marzeń.
      Ja mając małe Jabłuszko chętnie jeszcze trochę na duże zaczekam.

      Usuń
  2. Gratuluję super lal od Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj spisał się znakomicie! Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Szczególnie cieszę się z Jabłuszkowej i z Ofelii. Ofelia to dopiero trzecia lalka powyżej 50 cm, jaką mam.

      Usuń
  4. Gloria świetnie sprawdza się na choince - nie sądziłam, że tak dobrze będzie wyglądać jako ozdoba drzewka. Wspaniale, że prezenty trafione w 10! Brawa dla Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gloria mówi, że z góry jest całkiem fajny widok. A Mikołaj mógł łasować ciasteczka do woli.

      Usuń
  5. Śliczne prezenty. Widać Mikołaj wiedział, że Szara Sowa była grzeczna. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedział, wiedział i Ofelię przyniósł. Kochany Mikołaj.

      Usuń
  6. Gloria na choince wygląda ekstra! Sprawdziła się. :D
    Super prezenty. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boi. Prezenty bardzo mi się podobają.

      Usuń
  7. Piękna jest ta Twoja choinka z takim czubem :) Taka Gloria do mnie też by mogła trafić... I gratuluję Ci takiego wspaniałego Mikołaja !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Glorii choinka nie świeciła łysym czubkiem.

      Usuń
  8. Piękne lale zapowiadają wspaniały Lalkowy Rok :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna choinka i lalki. Baw się fijnie na Sylvestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja Tobie też życzę fantastycznego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  10. Gloria przypilnowała by zacne prezenty znalazły się pod taką piękną choinką!

    OdpowiedzUsuń