Obserwatorzy

niedziela, 4 czerwca 2017

LALKOWO SÓWKOWE PREZENTY



      Nie da się ukryć, że znów obchodziłam rocznicę przyjścia na świat. Którą? Kobiety pytać nie wypada, a chwalić się nie ma czym, bo ani rocznica osiemnasta, ani setna (jeszcze). ;)
      Ale pochwalić się prezentami, jest ogromnie miło. Najpierw sówki. Za sprawą syna, synowej i wnuczek przybyły do mnie takie oto sówki.
      Sówka imienniczka, znalazła miejsce na lustrze, bo Tereski są troszkę próżne. ;)


      Dwa cudne porcelanowe kubeczki z rodzinką sówek, zamieszkały na półce z ukochana porcelaną. Róże musiały się posunąć.


      Nawet pudełeczka od kubków są piękne i będą służyły jako schowanka na moje skarby.





      Teraz laluszki.
      Dwie lalki 1:12, do domku dla lalek, pochodzą chyba z UK. Dziadka znalazłam, jako członka wiktoriańskiej rodziny. Były częścią prezentu od Metki i JD.


      MTM jest prezentem od mojego M, a towarzyszył jej słuszny bukiet róż.  Obok,  mój nowy nabytek z SH, Tereska.


      Na koniec pochwalę się bukietem, który własnoręcznie zrobiła dla mnie córcia, wkrótce absolwenta florystyki. Prawda, że piękny?


32 komentarze:

  1. Najwspanialsze życzenia!
    Prezenty śliczne.Bukiet rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dużo szczęścia i radości, i zdrówka,
    bo na to wszystko zasługuje Szara Sówka!
    Tereniu - bukiet i inne prezenty są z najwyższej półki i najbardziej cenne, bo podarowane z serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Uwielbiam prezenty własnoręcznie wykonane. :)

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze ,Zdrowia i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. No to imienniczko mojej daty urodzin - Wszystkiego, Wszystkiego najlepszego z tej okazji :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co wesołe, przyjemne i słodkie :) I niech się lale i różne przydasie na kamieniu rodzą, żeby było co chomikować!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałości uskrzydlone miłością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dużo zdrowia i uśmiechu, Sowo :-) Bukiet jest piękny, świeże kwiaty to piękna ozdoba, szkoda, że taka ulotna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne życzenia spełnienia marzeń lalkowych i nie tylko :):) Też jestem Bliźniakiem ale czerwcowym :):) Bukiet i prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również z okazji nadchodzących urodzin życzę wszystkiego lalkowego i wiele szczęścia. ♥

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego :) oceanów zdrowia, pogody ducha i zadowolenia z dnia codziennego :) oraz wszystkiego czego Twoja dusza do szczęścia potrzebuje :)))
    Też jestem czerwcowym bliźniakiem :) w grupie raźniej :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin! Bliźnięta górą. :)

      Usuń
  10. cieszę się, że sówki się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ✽✿Wszystkiego NAJlepszego!!!!✿✽ Życzę Ci cudownych lalek, świetnych pomysłów, zdrowia i wszelkiej pomyślności★🎁 Dostałaś przepiękne prezenty.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Prezenty są wspaniałe. A jeszcze milsze serdeczne życzenia i pamięć. ☺

      Usuń
  12. 100 lat, dużo zdrowia i mnóstwa pięknych lalek. Bukiet urzekający, sówki piękne, takie prezenty od bliskich to dopiero radość. :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za życzenia. Masz fajną i różnorodną kolekcję. Szkoda, że nie prowadzisz bloga.

      Usuń
  13. 100 lat i wiele wiele takich prezentów,
    sówki słodkie
    pozdrowienia
    Cottonara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za życzenia. :)

      Usuń
  14. Szara Sowo,wszystkiego najcudowniejszego.Ja też zbieram sowy,jedna jest zawsze ze mną,to mój tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szara Sowo,wszystkiego najcudowniejszego.Ja też zbieram sowy,jedna jest zawsze ze mną,to mój tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jakie piękne prezenty! Sówki są przesłodkie! Jak tu nie kochać sów? Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś wyczytałam, że w pewnym wieku kobieta powinna ustalić ile ma lat- i potem się już tego trzymać! w rodzinie składamy sobie życzenia z okazji 18. z hakiem a haki bywają różne! Wszystkiego najlepszego Sowo! wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Szara Sowo spóźnione życzenia urodzinowe - zdrówka, szczęścia i pomyślności. Wiek nie ma znaczenia, najważniejsze to umieć się cieszyć małymi rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń