Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2018

DUMA NA MIARĘ

         Żeby Obrona Terytorialna mogła wyruszyć na manewry, nieodzowna jest pewna osoba.
 
Zdjęcie przerobione zgodnie z wytycznymi RODO

         Mówi się o niej niewiele, a może nawet wcale, ale jedno jest pewne. (Tu kompletnie przerobiony cytat. Mistrzu, nie przewracaj się w grobie - Plissss!)

"A i żołnierz by przecie
Na manewry nie ruszył,
Gdyby krawiec mu spodni
I munduru  nie uszył."


      Zdobyć mundur dla panów 1/6 czy 1/8 to szczyt szczęścia. A o butach to już nawet nie wspomnę.
Butów nie zrobię, ale mundur, choć nie piękny, uścibolę. Zwłaszcza korzystając z koleżeńskiej pomocy.
 Właśnie wczoraj z siedziby Męskiej Strefy, od niezawodnej Eibhlin nadeszły wykroje na spodnie i bluzy, a nawet jeden komplet już uszyty, żeby pogląd był. 


Toteż dziś z rana siadłam i dla Karola, nowego sierżanta spodnie uszyłam. Wyszły galowe, bo tymczasem gdzieś podziałam szmatki moro.


Jakiś czas temu dla Karola i Kena uszyłam wojskowe letnie koszulki, a dla Kena spodnie moro.


            Ale jak na razie to kropla w morzu. No i mamy kłopoty ze sprzętem. Wiecie Tosiek obiecał, ale czołgi i transportery jakoś nie nadeszły. Trzeba będzie udać się do znajomych dzieciaków w pożyczki. ;)

 
- Co Ty tam masz pod pachą?        - Przewodnik uczestnika manewrów!
         Przypominam, że wszystkie moje tytuły postów ( no  98%) to  plagiaty  cytaty, które jak wiecie uwielbia Maggie.  Ona marzy, żeby manewry się wreszcie rozpoczęły ( - Co za spokój będzie w domu!).

24 komentarze:

  1. Minimalnie dorzucona "cegiełka" ze strony Strefy :) I jeszcze opóźniona, przepraszamy. No i ta odręczna instrukcja + rysunki "techniczne" :) Czy jest jakaś szacunkowa liczba potrzebnych mundurów? O buty nawet nie pytam! Sama obmyślam sprawę namiotów wojskowych! Jak coś szybko zdążę zrobić, podeślę zdjęcia do podglądu! Będzie dobrze Obrono Terytorialna! Strefa trzyma kciuki, Marian chleje równo za Wasze zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękujemy. :) Część mundurów pożyczy Ashoka, no a resztę z Metką uszyjemy. Z braku innego sprzętu, chłopaki też przygotowują "baterię" i w tym właśnie ma pomóc przewodnik. Jak widać większość preferuje łiskacza. A ekipa medyczna chyba najbardziej będzie się musiała zaopatrzyć w Alka prim.No to na zdrówko!:)

      Usuń
  2. Wysłałaś fashion menów do woja, ale fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chłopy nudzą, to trzeba ich rozerwać (granatem) ;)

      Usuń
  3. Super stroje. Szkoda, że nie umiem szyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stroje, a i widać, że gruba impreza się szykuje... jak oni się potem pozbierają i do domów wrócą to ja nie mam pojęcia... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz, przewidziałam korpus medyczny. One ich pozbierają. ;)

      Usuń
  5. Powaliło mnie zdjęcie przerobione zgodnie z RODO.
    Naszyć tyle mundurów to nie lada wyczyn. Powodzenia!
    Tylko niech panowie z umiarem łiskacza dozują, bo z imprezy mogą wyjść nici😉.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiesz, że bohaterstwo w chłopach rośnie w miarę wypitych butelek? ;)Mundurów część się uszyje, część pożyczy. :)

      Usuń
  6. Mając taką armię,cały lalkowy świat może być spokojny:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem. Wszak to tylko Obrona Terytorialna ;) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. No prosze armia sie tu szykuje i pewnie niedlugo opanuje blog :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak łatwo będzie. Tu rządzi Maggie, no i przewaga żeńskiej części moich lalek jest mniej więcej jak 1:20. ;)

      Usuń
  8. He, he. Mawiają, że dziś światem rządzi pieniądz i armia. Czyżby i lalki podchwyciły tę teorię (oraz praktykę)???
    Materiału moro trochę zazdroszczę.
    Zdjęcie wg RODO, całkiem w moim stylu. A gdybyś ubrała ich w... czadory???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że Terytorium bardziej zagrożone jest z innej strony. Materiał moro, to dziecięca koszulka. :)

      Usuń
  9. Mnie jednak bardziej zachwyciły Twoje uszytki :D
    Trzymaj tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, bo mam wrażenie, że na chłopów gorzej się szyje.
    Zdjęcie pod RODO mnie rozwaliło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak w ogóle gorzej szyje przez niesprawne palce, ale na zdjęciach i tak wszystko lepiej wygląda niż w rzeczywistości ;)

      Usuń
  11. miara na dumne towarzycho udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, teraz to wyglądają jak porządni żołnierze! :) Super uszytki. :)
    Teraz ich jeszcze do galopu trzeba wziąć, niech mają musztrę porządną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mundury! A ja nie mam z czego szyć. Ciągle nie mogę nic moro dostać. Złośliwość no!

    OdpowiedzUsuń