Obserwatorzy

środa, 15 maja 2019

DZIEŃ LALKOWEGO DZIDZIUSIA

         Dziś w kalendarzu lalkowym Dzień Lalek Bebe czyli dzidziusiów lalkowych.  Ostatnio pokazywałam już najnowszy nabytek, czyli prezent od Marzenki - Marcysię.  Kioskowego dzidziusia.



         To idąc za ciosem pokażę, przypomnę, moje polskie bobaski. Najpierw kioskowy braciszek Marcysi - Jaś.



                            Potem Jagusia i Ala od Krawala.


                  
                 I  krawalowa Karolinka czyli u mnie Ditta


           I bezimienny dzidziuś w pudełku, też od Krawala.


                              Laleczki z SP MIŚ Helenka


                                                   I Isia


             A  także Bambo , Dinah i Nasibu rodem z kiosku.

 





25 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest takie święto. Jaka różnorodność bobasków u Ciebie Tereniu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my ze dwa lata temu, zrobiłyśmy taki lalkowy kalendarz, niestety się wykruszył i niewiele świąt pozostało :(

      Usuń
  2. Un regalo precioso y ya vas teniendo una gran colección,buenos días:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Rosa-Maria. Pasa un buen fin de semana.

      Usuń
  3. Prawdziwa bobasowa kolekcja! Dinah wygląda jakby coś kombinowała, pewnie to mała spryciula. W dzieciństwie miałam bobaska gumiaczka z krótką fryzurką, bardzo lubiłam tę laleczkę. Niestety przepadła, jak większość moich starych zabawek:(
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak u większości. Mało kto przywiązywał wagę do lalek. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Te rodem z kiosku chyba najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś z kiosku miałam taka malutka dziewczynkę w sukience w kratkę i dwóch kiteczkach. Coś wielkości Kelly/Shelly. I za Chiny nie mogę sobie przypomnieć jak wyglądała. Tylko tą sukieneczkę pamietam. Twoje bobaski jak zwykle zadbane😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja dopiero w Muzeum przypomniałam sobie, że miałam takie zabawki. Zupełnie je zapomniałam :)

      Usuń
  6. Słodziaki takie te Twoje dzidziusie. Te kioskowe chyba najbardziej mnie urzekły.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobały, żałuję, że wcześniej ich nie dostrzegałam. Wydawały mi się takie zwykłe i nieciekawe.

      Usuń
  7. Spora kolekcja dzidziusiów:))))wszystkie urocze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje bobaski, nawet nie podejrzewałam, że masz ich aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko polskie. A ile jest zagranicznych, to nawet nie mam pojęcia. :)

      Usuń
  9. hebanowy kosmita z ostatniej
    fotki niesamowity - te oczy
    i hipnozująca grzechotka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze takie białe :) No i miały smoczek, ale zaginął w pomroce dziejów. :)

      Usuń
  10. Jagusia i Ala są prześliczne! U mnie bobasów brak, ale szykuję się na dzień lalkowych maluchów. :)
    Kalendarz może i się trochę wykruszył, ale ja z przyjemnością biorę udział kiedy tylko mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że weźmiesz udział w następnym kalendarzowym wydarzeniu :)

      Usuń
  11. Ja mam chyba jakąś specjalną zdolność do zapominania o tym kalendarzu. W ostatnich latach załapałam się, zdaje się, raz na klauny. A może to kwestia tego, że wielu lalek w mojej małej kolekcji po prostu nie ma - tak jak bobasków właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, ja nie mam wszystkich rodzajów i też żyję ;) Może się załapiesz na jakieś następne. :)

      Usuń
  12. Słodka data, którą jak zwykle w natłoku buldożerów życia, przegapiłam... Cudny zbiór maluchów!!!

    OdpowiedzUsuń