Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2019

I JABŁONIE KWITNĄCE, JABŁONIE

       Wasz najpiękniejszy zapach świata? Dla mnie to kwitnące jabłonie. Gdybym mogła żyć raz jeszcze, to za mąż wyszłabym w maju, z bukietem kwitnących jabłoni.


         Ja nie mogę, to wystroiłam moją Blossom Beauty w ślubną suknię, nabytą za astronomiczną sumę 47 tysięcy dolarów , żartuję , 47 groszy polskich, nowych ;) A zamiast bukietu, który stoi obok, w dłoń dałam pączek jabłoni. (Suknię trochę podrasowałam i zrobiłam welon.)



          Panna też kosztowała zaledwie jakieś grosze, bo łeb miała urwany, sorry, straciła głowę z miłości do "kochasia, który odszedł..."


Za to zachowała zaręczynowy pierścionek i kolczyki do kompletu.


      Kiedy już otrząsnęła się po przeżyciach i skorzystała ze SPA, postanowiła nie dać za wygraną.


       A ponieważ panna jest obrotna, zamieściła ogłoszenie na portalu randkowym i na wszelki wypadek poprosiła mnie o ślubną suknię.


                                  Czyś można się jej oprzeć?
 

 

32 komentarze:

  1. Panna młoda z bukietem z kwiatu jabłoni wygląda zachwycająco! Piękna suknia z welonem, młodość, uroda i ... maj!
    Romantycznie się u Ciebie zrobiło, Tereniu a co do ogłoszenia na portalu randkowym to mam nadzieję, że temat jest rozwojowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie ;) Jeszcze nie dojrzałam do uszycia garnituru ślubnego. Jakoś na panny szyje mi się dobrze i szybko. Nawet strój Norweżki, choć skomplikowany (jak dla mnie) to były trzy dni, a Kowboja szyłam trzy tygodnie. :)

      Usuń
    2. Garnitur jest trudny i marne szanse, abym się podjęła takiego zajęcia, choć post "ślubny" byłby fajny i ciekawy!
      No i mam suknię, która mogłaby zagrać jedną z głównych ról! No, ale cóż...

      Usuń
  2. Panna w sukni ślubnej wygląda bosko.:) Pięknie wszystko odratowałaś Tereniu.:) Ja też mam nadzieję, że historia z dziewczyną będzie się rozwijała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie potrafię uszyć garnituru ślubnego, no i Ken już zajęty, a Junior wygląda na nastolatka, a nie materiał na męża. :)

      Usuń
  3. zaradności, odwagi i determinacji
    pannicy nie brakuje, jak czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja nie śpi, na jednego lalkowego pana przypadają w końcu setki pannic ;)

      Usuń
  4. Lalka wygląda uroczo:)))i bardzo fajna opowieść:)))a kwitnące jabłonie też bardzo lubię:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu. Żałuję tylko, że jabłonie kwitną tak krótko. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Wiadomo, ze takiej pieknosci nikt sie nie oprze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję i liczę, ze wkrótce zjawi się jakiś wintydżowy książę na białym koniu ;)

      Usuń
  6. Pannie życzę powodzenia w szukaniu męża...czekam na rozwój sytuacji...
    Suknia i sama dziewczyna wyglądają super. Doskonale poradziłaś sobie z przywróceniem im blasku.
    A kwiaty jabłoni...piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieję, że jakiś przystojniak się trafi, może już z własnym garniturem ? ;)

      Usuń
  7. Majowy ślub brzmi bardzo romantycznie, ale tej pięknej pannie młodej to by się jeszcze ciepła narzutka przydała, bo u nas sypnęło gradem...
    Gratuluję nabytków i udanej reanimacji ślicznej Barbioszki!
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też się bardzo ochłodziło, ale w domu mamy bardzo ciepło, więc nie zmarznie ;) pozdrowionka. :)

      Usuń
  8. Świetna panna. Nie wiem dlaczego, ale w tej sukni przypomina mi księżnę Dianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla tego, że zdjęcie nie jest zbyt ostre ;)

      Usuń
  9. Maj - piękny miesiąc, choć początek zdecydowanie bywa chłodny. Kwitnąca jabłoń urocza. Panna młoda urocza i zdecydowanie trudno się jej oprzeć 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za odwiedziny. To wszystko wina matur, wtedy kwitną kasztany i robi się zimno. Taka tradycja ;) Mam nadzieję, że pannie nie oprze się jakiś przystojny lalek i zechce się dla niej znaleźć w SH. Najlepiej vintage i za niewielką cenę ;)

      Usuń
  10. Oczywiście, że nie można się oprzeć.

    Uśmiałam się przy Twoich komentarzach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda tak uroczo, ze chyba ją w tym stroju zostawię :)

      Usuń
  11. Cudnie się prezentuje zarówno jako panna młoda, jak i codziennym ubranku. Taka piękna lalka na pewno szybko znajdzie nową miłość 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie można się oprzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje zdanie jakiś lalek podzieli ;)

      Usuń
  13. Silna kobietka, widać, że sobie radzi ;) a jak pięknie wygląda w tej sukni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda kobieta w ślubnej sukni wygląda czarująco. :)

      Usuń
  14. Świetnie poradziłaś sobie z włosami <3 a biała suknia dodała jej lekkości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy po wrzątkowaniu zrobiły się mięciutkie. :)

      Usuń
  15. Śliczna Panna Młoda! I spory ten bukiet ma. Większy od niej. :)

    OdpowiedzUsuń