Obserwatorzy

sobota, 12 października 2019

OD FRONTU

        Dalszy ciąg relacji z remontu domku Pani Smith. Ponieważ we wnętrzach brakuje tego i owego, postanowiłam pokazać Wam etapy przemiany frontu domku.

                            Tak wyglądał po zakupie.  





  Pierwsze zmiany dotyczyły przemalowania ścian na biało.




        Następnie zmiany okiennic na brązowe - "drewniane"

 

                Wymienione też zostały deski poddasza.




                Drzwi zyskały "witraż", a okna nowe, całe szyby.


                  Przebudowałam też balustradę tarasu.


 
                              Jedno z okien zyskało wykusz.




Dookoła domku "posiałam" trawę i  "zasadziłam" kwiaty. 


 I jeszcze bezpośrednie porównanie przed i po remoncie.


         Być może niektórym nie będzie się podobało, że zamiast odnowić domek tak, aby odzyskał swój pierwotny wygląd, zupełnie go zmieniłam. Ale od początku nie to było moim zamiarem. Nie kolekcjonuję domków dla lalek, potrzebny mi jest jako diorama, no i oczywiście miłe mieszkanko dla rodziny Pani Smith.

29 komentarzy:

  1. najważniejsze, żeś Ty zadowolona,
    Kochana Sowo - a domek świetny i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem zadowolona. Jeszcze kilka drobiazgów potrzebuję. Już myślę o tym, że niedługo na ławeczce zagoszczą dynie i inne halloweenowe drobiazgi, a potem oczywiście choinki. Fajnie będzie zbierać drobiazgi do zmian wystroju na poszczególne pory roku. :)

      Usuń
  2. Podziwiam jak szybko poradziłaś sobie z tym projektem. Kolosalna zmiana, zrobiło się przytulniej. Sówko można jedynie pozazdrościć rodzince Pani Smith.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem bardzo niecierpliwa, a w dodatku projekt wpisał się w smutny dla mnie czas. Pracując przy domku na kilka chwil mogłam zapomnieć o tym smutku. :)

      Usuń
  3. Ja uważam, że udało Ci się wprowadzić wiele zmian na plus, ale i jednocześnie zachować jego klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie po remoncie wygląda o niebo lepiej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem <3 Pięknie <3
    To teraz czas na wystrój HALLOWEEN'owy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo. Właśnie przekopuję się przez przydasie i nie mogę znaleźć pudełka z dyniami. Pewnie będę musiała "wyhodować" nowe ;)

      Usuń
  6. Z zewnątrz dom pani Smith wygląda świetnie. Zdecydowanie bardziej podoba mi się po wprowadzeniu przez Ciebie zmian. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Stał się trochę bardziej współczesny. Myślę, że prawdziwe domy też z każdym remontem młodnieją ;)

      Usuń
  7. Nie znam się na domkach i nie wiem czy w formie pierwotnej przedstawiał jakąś zawrotną wartość kolekcjonerską, wiem za to, że teraz wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kolekcjonerów domków pewnie jakąś wartość przedstawiał. Dzięki, że uważasz moje wysiłki za trafione :)

      Usuń
  8. Fajny efekt! Ja mam dwie chatki do przerobienia ale nie mam natchnienia :) I pewnie też zmienię charakter, bo są takie nijakie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że jak się coś odkłada na później, to najczęściej co raz bardziej to natchnienie ucieka. :) Ciekawa jestem Twoich chatek.

      Usuń
  9. Ja jestem zachwycona Twoimi zmianami w domku:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wygląda o wiele lepiej. :)
    Najważniejsze, żeby podobał się Tobie.
    Wiadomo, że niektórzy wolą wersje oryginalne, ale ja akurat doskonalę rozumiem potrzebę zmian i przerobienia lalek/dodatków na swoje wersje. :) I jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to jest teraz o niebo ładniejszy a dużą też w tym zasługę ma dodanie "przyrody" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda będzie się zmieniać wraz z porami roku. Już szykuję jesienny halloweenowy wystrój. :)

      Usuń
  12. Renowacja zawsze wpływa baaardzo dobrze na wszelakie obiekty. Dzięki Tobie ten domek ożył i nabrał życia

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim skromnym zdaniem wygląda teraz znakomicie! Jest śliczny, przytulny, czysty i ze wspaniałymi, technicznymi rozwiązaniami! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czysty i schludny, no i łatwo będzie zmieniać aranżacje. :)

      Usuń
  14. Teraz wygląda o niebo lepiej. Moim zdaniem zmiana dobrze mu zrobiła. Jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń