Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2019

W SALONIE I W SYPIALNI CZ. II

           Widzieliście już salon i sypialnię przed i w trakcie remontu. Teraz zapraszam do obejrzenia wystroju.
                   Na pierwszy ogień sypialnia. 
          To domena Molly. Najmłodsze dziecko Pana Wilsona i ukochana siostrzyczka Pani Smith, mimo, że już dorosła ciągle lubi róż. Jest też z zamiłowania krawcową.

         
           Mebelki były kupione w większości  w tej reklamówce, która okazała się być wyposażeniem domku. Niektóre musiałam naprawić, a inne dorobić. 


  Toaletce brakowało lustra i siedziska, zegar jest metalowy.


        Obrazek wydrukowałam, a na łóżko (dwa złączone) zrobiłam różowe futerkowe przykrycie, dwie duże różowe poduszki. Niebieska jest od Natalii, a koronkowa od Metki.


          Kącik krawiecki powstał z elementów dioramki w okienku od Reni. Okno jest w salonie. Maszynę miałam w przydasiach.




             Teraz kolej na salon, czyli królestwo Pani Smith.


           Meble do salonu, oprócz pianina, pochodzą z reklamówki. Trzeba je było posklejać i odnowić.


             Zegar i obrazek były w domku. Mała półeczka pochodzi z innego zestawu drewnianych mebelków.


                     Dodałam okno wykuszowe, od Reni 




          I kwiatki w donicy, kupione z innymi niemieckimi mebelkami. Nowe nakrycia na kanapę i fotele. Ale stwierdziłam, że fotele są zbyt obdrapane i okleiłam na nowo.




                               Ostateczny wygląd salonu.

 

26 komentarzy:

  1. Przecudnie Tereniu.:) Mieszkańcy pewnie bardzo szczęśliwi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym nie miała nic przeciwko takiemu domkowi, choć na mój też nie mogę narzekać ;)

      Usuń
  2. Ech, chciała bym tam mieszkać. Jednak musiał bym mieć taras lub chociażby niewielki balkonik. Myślę, że mieszkańcy tego domu byli by zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tam jest taras i to duży, na całą szerokość domku. Spójrz na post o elewacji. :)

      Usuń
  3. Jest pięknie:))cieszę się że drobiazgi okazały się przydatne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają obydwa wnętrza. Podobają mi się dodatki, bo tworzą super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niektóre sama robiłam. Cieszę się, że tak dużo osób jest za takim wyglądem domku. Choć niektórzy mi zarzucają, że nie powinnam nic zmieniać, tylko odrestaurować.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie i przytulnie - pewnie frajda prawie taka, jakby się samemu urządzać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale też ciągła walka z pokusą, żeby nie zagracić ;)

      Usuń
  6. Ogromnie lubię oglądać Twoje prace, tym razem tworzące tak miłe i przytulne wnętrze! Aż nie do uwierzenia, że zrobiłaś to własnymi rękami! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej wyremontować niż zrobić nowy, poszłam na łatwiznę.:)

      Usuń
  7. To do pełni szczęścia brakuje jeszcze łazienki :)
    Świetną wykonałaś robotę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mam nawet wannę, ale bardzo chciałam mieć pokoik dla dziadka. Z kominkiem i morskim wystrojem. Szkoda, że domek nie był większy :)

      Usuń
  8. Fantastyczna robota! Pokoje wyglądają świetnie, a dodatki dopełniają całość, tyle na tych zdjęciach cudnych detali, że aż każde musiałam powiększyć i pooglądać dokładnie. Te wazoniki, ciasto, zegary, zastawa herbaciana, firanki, zasłonki i dywaniki - jak tu przytulnie. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi to czytać. Cieszę się, że nie każdy potępia mieszanie starych i nowych dodatków. Choć starałam się, jak najwięcej właśnie takich starych znaleźć. Wiele rzeczy zrobiłam sama. Dlatego tak się cieszę, gdy ktoś pochwali :)

      Usuń
  9. Patrzę na te Twoje postępy w remoncie i meblowaniu i... jestem pod wielkim wrażeniem. Wspaniale to wszystko poskładałaś w całość. Wszystkie dodatki dodają uroku i aż ma się ochotę wpaść z wizytą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do takiego domku śmiało mogłabym się już wprowadzić XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulne pokoje urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby rodzinka miała wygodnie, po tylu latach siedzenia w kuchni u Maggie ;)

      Usuń
  12. Przepiękne wnętrza. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dom nie do poznania...Przed remontem był po prostu domkiem, teraz jest domem z duszą. Przepięknie wyremontowany, cudnie urządzony. Wspaniałe miejsce do mieszkania i zapraszania gości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zdania, że w każdym pomieszczeniu na pewno bardzo ważne są szafy i to najlepiej robione pod zabudowę. Warto na pewno także przeczytać wpis https://4bud.pl/glebokosc-szafy-na-co-wplywa-i-jak-ma-sie-do-funkcjonalnosci/ gdzie napisano o samej głębokości szaf i ich wpływie na funkcjonalność.

    OdpowiedzUsuń