Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2020

URODZINOWE PREZENTY

              Kobiety nie wypada pytać o wiek, chwalić się też nie ma czym, bo do stówki jeszcze troszkę brakuje ;) Za to prezenty mogę przyjmować cały rok, a nie pochwaliłam się od razu, bo przez tydzień prawie nie miałam dostępu do internetu.
            Dostałam trzy lalki, a czwarta w drodze.
         Najpierw pochwalę się Mulan, Disney Animators.

             Właśnie tą.Niestety owo różowe wdzianko zostawia na ciałku różowe plamy. Będzie trzeba przeprowadzić kurację, a na razie nastąpiła zmiana bluzeczki.


                    Numer dwa to właściwie numer 150



       A numer 3 to urocza panna Miś w oryginalnej sukience.




                                      A taka do mnie jedzie.

 

          Oczywiście każda z panienek będzie miała swój osobisty post.
          Tymczasem pięknie dziękuję wszystkim za prezenty i życzenia urodzinowe.
 
 

21 komentarzy:

  1. 100 lat Tereniu i 100 nowych lale :)
    Śliczne prezenty dostałaś,
    a ciekawa jestem tej na którą czekasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarnulkę z ostatniego zdjęcia. Mangusta mnie nakręciła, dostałam kaskę od M i zamówiłam sobie.

      Usuń
    2. powiem Ci, że mnie też kręci i to bardzo :D

      Usuń
    3. Mnie także bardzo się podoba wielkooka :-) Pozostałe lalunie też ciekawe i różnorodne.

      Sówko, z opóźnieniem, ale z głębi serducha: zdrowia, spełnienia marzeń, wielu lalek regionalnych i unikalnych staroci.

      Usuń
    4. Dziękuję Kiduś. Po cichu przyznam, że wolę stare polskie lalki. :)

      Usuń
  2. Fajnie by było, gdyby moja siwa i Twoja czarna mogły się kiedyś zejść :) Gratuluję prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat!! Sto lat!! Wszystkiego najlepszego :)
    Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty Tereniu. Jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty piękne:)))Bardzo spóźnione ale szczere życzenia Ci przesyłam:)))Wszystkiego co najlepsze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówko! cudne prezenty otrzymałaś
    i z ogromną radością zapoznam się
    z lalindami w kolejnych postach :)

    zdrówka i pomyślności na CAŁY rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówko, czy 150 jest łysa?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak :( Dzięki za życzenia.

      Usuń
    2. ooo, to już drugi łysolek od Matela,
      na który sobie ostrzę zębiska :DDD

      Usuń
  8. Tereniu, przyjmij najlepsze życzenia, choć z dużym opóźnieniem.
    Prezenty wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle prezentów! Super! Piękne wszystkie i każda z innej bajki! Lubię różnorodność na blogach :)))
    Czekam na każdy post z niecierpliwością.
    Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń