Obserwatorzy

piątek, 2 października 2020

MINIATURKOWY CHWALIPOST

           Muszę się Wam pochwalić, że udało mi się wygrać nagrodę w 1 edycji konkursu sklepu z miniaturkami MasterBoo.


 Nagrodą był 5 częściowy zestaw miniaturowego jedzonka.


          Paczuszka wysłana kurierem bardzo szybko dotarła.


        I zaraz też została rozpakowana w kuchni Maggie. 


           Mieszkanki Baszty zaraz też skosztowały potraw.


 

                     A naleśników trzeba było dosmażyć ;)


 

           Maggie oczywiście z wyrzutem przypomniała mi, że dawniej to się nie leniłam i robiłam jedzonko. Może bardziej warzywa i owoce czy ciasta, ale zawsze. 

 



          Postanowiłam więc zrobić kilka miniaturek owocowo warzywnych, żeby przestała gderać.






         A Wy? Robicie jedzonko dla swoich pupilek? Czy może wolicie takie plastikowe, kupione?

24 komentarze:

  1. Nie no! Te ogórki mnie powaliły! :0)))
    Mój małżonek i tak patrzy na mnie jak na wariatkę, więc ograniczam się do szycia ;0) póki co ;0)))
    Gratuluję serdecznie wygranej :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś poprosiłam siostrę koleżanki pielęgniarkę, żeby mi przyniosła kilka pustych buteleczek po zastrzykach. W podziękowaniu zrobiłam jej taki słój ogórków. Jak jej koleżanki pielęgniarki zobaczyły to każda chciała mieć, musiałam im zrobić. Dobrze, że na oddziale było ich tylko pięć na zmianie. ;)

      Usuń
  2. Piękny jest ten Twój miniaturowy świat:)))urzekły mnie ogórki w słoiku:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Miniaturki świetne.
    Ale Twoje są po prostu genialne. Ten słój ogórków zachwycił mnie do tego stopnia, że nie mogę wydobyć z siebie głosu. Tereniu, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi mówi, że trzeba poszukać słoiczka na ogórki ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami - ogórki przebijają wszystko! Wyglądają bardzo smakowicie, zupełnie jak prawdziwe.
    A te małe buteleczki po zastrzykach są świetne, mam jedną. Aż szkoda, że nie mam znajomej pielęgniarki:(
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to raczej nawet gdybyś miała, to nie mogłaby buteleczek zabrać ze szpitala. :(

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej ale przede wszystkim pięknych własnoręcznie zrobionych miniaturek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Lalki będą miały co jeść - a czasem warto je dokarmiać ;-) Ja już dawno nic nie lepiłam. Nie mam czasu, ani weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dawno tego nie robiłam, nagroda mnie zmobilizowała. Nie jestem artystką jak pani Ksenia, ale moje lalki nie narzekają. :)

      Usuń
  7. Te ogórki to mi się śnić będą po nocach! Są tak obłędne, że głowa mała! Zresztą wszystkie warzywka i owoce są prześlicznie i tak "prawdziwie" wykonane! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Jak zdobędę buteleczki to wznowię produkcję ogórków. ;)

      Usuń
  8. Ja moich nie karmię, bo nie chcę, żeby im za dużo plastiku w boczki szło ;) A Twoje miniaturki podobają mi się bardziej od tych wygranych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło, że Ci się podobają, ale gdzie mi do prawdziwych artystek. A wiesz, że ogórki nie tuczą? ;)No i po co wydawać kaskę na Barbie grubcię, jak sama możesz utuczyć tę co już masz ;) ;)

      Usuń
    2. Dziękuję wszystkim za komentarze. Miło było czytać.

      Usuń
  9. gratuluję i wygranej i TALENTU!!!
    ogórki będą mi się teraz śniły ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, a w piosence było jabłuszko pełne snu, a u mnie jak widać ogórki. Muszę zdobyć jakieś buteleczkosłoiczki i zacząć kisić te ogórki, bo wiele osób już o tych snach pisało ;)

      Usuń
  10. Rewelacyjne! Ależ klimatyczna kuchenka! :-) Boski ten słój z ogórkami ;-)
    Nie, już od dawna nie robię miniatur dla moich lalek. Mam za to trochę nabytych, które wykonały inne zdolne paluszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na nowo bawię się miniaturkami, to moja rehabilitacja palców. Mam spore kłopoty z utrzymaniem igły, a nawet czasem widelca przy obiedzie.

      Usuń
  11. Gratuluję! Jakie cudne jedzonko! Aż się głodna zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie! :)
    Fantastyczne jedzonko - i to wygrane, i to zrobione przez Ciebie. Słoik ogórków wymiata!

    OdpowiedzUsuń