Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2022

REWIA MODY LETNIEJ

               Wyszło słońce od rana i przygrzewa. W co się ubrać? Tyle tych letnich sukienek . Która ładniejsza?  Moje celuloidowe lale z Kalisza maja chyba najwięcej ciuszków ze wszystkich lalek. Pokażemy Wam kilka kreacji. Która będzie hitem tego lata?

                      

                        A oto modelki Janka, Agnieszka i Lilka.
 

 

                           Lilka w sukience w stylu lat 20tych.



                                     Janka w stylu lat 60tych.

 

                               Agnieszka w stylu lat 40-50tych.
 

 

       A teraz wspólne zdjęcie. Proszę o uśmiech. Cyk. Zrobione :)



 

                A może taka w wisienki, bardziej współczesna?


                                                   Albo ta?


                                 Czy w niebieskim mi do twarzy?

 

                 A taka na popołudniowy spacer albo na lody.
 


                                       A ja mam jeszcze taką.


                             Siostrzyczki, papużki nierozłączki.


                                                 W wianuszku.

 

                                   Czy może w kapeluszu?


 Kochani, coś mi się porobiło znowu i nie mogę odpowiadać na komentarze!  :( :( :(

20 komentarzy:

  1. nacieszyłam oczy pięknem! Cieszę się, że takie piękności zamieszkują u Ciebie! w świetle letniego dnia prezentują się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię, bo to lalki z mojego dzieciństwa, :)

      Usuń
  2. Piękne ciuszki mają Twoje lalki:)))same lalki są cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te największe lale, 68 cm, mogą zakładać sukienki niemowlęce. U nas jest jeden SH, gdzie łatwo je zdobyć. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cudne te ubranka jak i same lalki Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie laleczki, słodkie dziunieczki :-) Będzie im lekko i przewiewnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ślicznotki z Twoich dziewczynek, przepięknie ubrane.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem, dla mnie te lalki mają ciałko dziecięce a buzie pięćdziesięcioletniej kobiety, kłóci mi się to ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Toda la ropa es muy linda y tus muñecas una joya. Blogger hace esas cosas y también descoloca los blog , eso pasa con el mío , lo ha puesto todo seguido quitándolo de los laterales, es muy latoso, aburre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegra que te gusten las muñecas y sus vestidos. Blogger ha estado muy molesto últimamente. Abrazos.

      Usuń
  8. Slicznosci <3 Mozna podziwiac bez konca <3 Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nareszcie odblokowałam komentarze :)

      Usuń
  9. Dziewczyny prezentują się elegancko. Lubię sukienki retro, mają tyle pięknych detali, których brakuje współczesnym ubraniom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalki z prawdziwego zdarzenia i jeszcze takie magiczne, bo z czasów dzieciństwa! :) Co ten blogspot tak wszystkim nawala? Ja musiałam na nowo wstawiać adresy blogów, które obserwuję, bo stary "gadżet" przestał być aktywny. Poza tym, miniaturki postów się nie pokazują... Meh...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne elegantki! Przyniosły ze sobą kolorowy powiew świata, którego już nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są. Takie pyzate. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiż zachwycający retrourok!!!

    OdpowiedzUsuń