Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

DORA POZNAJE ŚWIAT






         Od pewnego czasu polowałam na lalkę z serialu „Dora poznaje świat”( Dora the Explorer). Koniecznie chciałam całą plastikową. A tu jak na złość trafiały się albo pluszaki albo interaktywne.  Jakoś tak tydzień temu na często odwiedzanym targowym stoisku wygrzebałam Dorę od Mattela.


           Była oczywiście brudna i nosiła ślady dziecięcego użytkowania, szczęściem nie nadmierne, no i kosztowała grosze.
         Dora ubrana jest podobno w strój kąpielowy jednoczęściowy, różowy w kwiatki. Dowiedziałam się, że do kompletu były różowe płetwy.


         Głowa lalki jest nieproporcjonalnie duża, ma wmoldowaną fryzurę, dwa kucyki. To na nich właśnie najbardziej widać użytkowanie.
         Artykulacja Dory jest przedziwna. Głowa kręci się dookoła, tak samo ręce. Mogłyby właściwie gdyby nie przeszkadzała głowa. Lalka jest jakby przecięta na linii pasa i w tym miejscu też kręcić można wokół osi. Za to nogi są zespolone z dolną częścią. 


         I to już właściwie koniec. Lalka nie powala urodą, ani niczym innym, ale jest wśród dzieci bardzo znana, rzec by można, że serial jest kultowy.
         U mnie Dora poznawała świat od ogródka doniczek .


13 komentarzy:

  1. Dora rezolutna dziewuszka nie jednego dzieciaczka nauczyła angielskiego! ;)
    Fajnie, że Ci się trafiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Basia wchodzi powoli w etap Dory:). fajne znalezisko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, nigdy nie widziałam żadnego odcinka, czasem mi coś mignęło jak wnuczka oglądała.

      Usuń
  3. Ja też nie oglądam Dory. U mnie na topie jest świnka Peppa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Dora wygląda bardziej, jak wielka figurka niż lalka, ciężko ją do siebie przytulić, taką plastikową i kanciastą ;-) Oglądałam kilka razu Dorę z siostrzenicami, całkiem przyjemna, edukacyjna kreskówka. Wolę to niż te niektóre, pełne wulgaryzmów kreskówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę obejrzeć jakiś odcinek, żeby być w temacie.

      Usuń
  5. Hi Szara, she is a sweet and cute little doll :)

    Hugs Mieke xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Dora jest wspaniała ;-) gratuluję zdobyczy! A w ,,odkrytym'' przez siebie ogródku prezentuje się fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczną ma buźkę i ładne oczka. :)

    OdpowiedzUsuń