Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2019

JA NIE MAM CO NA SIEBIE WŁOŻYĆ


           I nie dlatego, że szafa pusta.  Tylko zasadnicze pytanie brzmi: Czy to jest modne? W zasadzie od wielu lat nie obserwuję na ulicach jakiegoś głównego trendu, jak to było kiedyś. W swoim życiu wiele mód już widziałam. Np. moda mini. I choćby dziewczyna miała nogi jak x, to i tak założyła, bo większym obciachem było mini nie mieć. Jak była na coś moda, to wszystkie wbijały się w modną kiecę czy spodnie. Pasowało albo i nie, ale było modne. W piątek mój M wrócił z pracy w dziurą w spodniach i zamiast się kajać, że rozdarł, beztrosko stwierdził, że dziurawe jeansy są modne!!!

          Ale ma być o lalkach.  Moje panny też oczywiście chciałby być modne, tylko, że ja na modzie nie bardzo się znam, a uszyć  dziurawe jeansy to dla mnie wyższa szkoła jazdy dlatego wmawiam im, że moje uszytki są modne.





            W końcu na rok przed Mattelem uszyłam kwiatową kolekcję. ;) 
           Całe szczęście mam kilka miłych blogowych koleżanek, które potrafią zrobić cudną lalkową garderobę i czasem mi coś podrzucą.




          To piękny komplecik od Oli, oczywiście prezentuje nam Regina, nasza modowa wyrocznia. 

 
                  A to śliczny strój od Marzenki (drugi pokazywałam w poprzednim poście)



             A tę bluzeczkę sama uszyłam, a w dodatku pomalowałam metalicznymi farbami. Szkoda, że na zdjęciu nie ma tego efektu.






            O modzie stanowią też dodatki: buty, torebki, okulary  itp., których moim lalkom nie brakuje.


           Buty też czasem robię sama nauczyłam się kilku sztuczek dzięki fajnej stronce na fb.




         Dzięki niej zrobiłam ostatnio takie butki na wielkostope plażówki.  

 
                         I kapciuszki z frotek dla Lottie.





         Bo jak się okazuje małe dziewczynki są modą najbardziej zainteresowane. Lottie np. była ciekawa jaka moda była dawniej np. w XVIII w?

 
         I dowiedziała się, że dzieci ubierało się tak jak dorosłych. Nie bardzo jej to przypadło do gustu. Ona sama uwielbia dziecięce stroje i wszelkie dodatki. 
         Oczywiście postanowiła zapytać ciocię Reginę, która opaska jest teraz bardziej modna .  Z motylkiem czy z kwiatkami?







21 komentarzy:

  1. Wspaniały wpis, a jakie u Ciebie zasoby butów i dodatków...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na Giełdzie wygrzebuję butki i gadżety, a niektóre zrobiłam sama. :)

      Usuń
    2. Ubolewam, że u mnie nie ma żadnej giełdy czy targu ze starociami, a w lumpkach tylko maskotki.

      Usuń
  2. Lalki wystrojone całkiem na topie. Niejedna moja koleżanka strojnisia by im pozazdrościła 💚💛🌺🌺🏵️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pokaz lalkowej mody:) Buty dla plażówek są super, widać wprawną rękę. No i jaki porządek w dodatkach, robi wrażenie.
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Organizery na śrubki to fana rzecz, a co do wprawnej ręki to raczej trzęsące się łapki i dlatego buty troszkę krzywe ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla lalek.
    Bardzo ładne ubranka i laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny wpis :-) Fajne kapciuszki zrobiłaś laleczkom :-) A kwiecisty zestaw jak najbardziej modny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronce jest sporo ciekawych pomysłów. :)

      Usuń
  6. Ach ta moda....Twoje lalki wyglądają super:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Kto, jak kto, ale Ty sie znasz na modzie. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. A ja modę mam w głębokim poważaniu. Nie znoszę oversize'ów, spodni biodrówek, szpilek i torebek i nie będę ich nosić, choćby mieli za to płacić - a raczej nie będą, bo za modę płacimy my przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, teraz to sobie tak możesz mówić, ale jak byś żyła w epoce wiktoriańskiej to spróbowałabyś nie założyć gorsetu ;) Dziś wkładasz cokolwiek i wszystko w zasadzie jest modne. ;)

      Usuń
  8. dla każdego coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie żyjemy w czasach, gdy moda narzucała reżim ;) Dziś mi nikt nie powie, "w twoim wieku już nie wypada nosić jeansów". ;)

      Usuń
  9. Jaki porządek w dodatkach, pozazdrościć. :)
    Super wpis!

    OdpowiedzUsuń