Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2019

MÓJ ADRES SOWIECKI SOJUZ

         I znowu problemy z identyfikacją. Jak wiecie dostałam od Dorotki fajne laleczki, w tym dwie radzieckie. 


            Okazało się, że to bliźniaczki, tylko w innych sukienkach. Mają 35-36 cm. Korpus i nogi plastik. Głowa i rączki, guma. Włoski żółte rootowane, nie są najlepszej jakości. Oczka niebieskie. I brak sygnatury :( Na jednej z sukienek od spodu znalazłam resztki metki papierowej.


         Panny miały majteczki i sukienki, ale buty gdzieś zgubiły. Szkoda, bo czasem po butach można dojść producenta. Obszukałam na Dollplanet i nie tylko, ale nie znalazłam identycznych.  Panienki przeszły SPA i dostały sandałki z najnowszej kolekcji Szarej Sowy, takie same jak kilka innych bosych panienek.

Ostatnia to Evergreen od Uli.
      Dziewczęta dostały nowe imiona, oczywiście rosyjskie. Panna  w żółtej sukience to Szura (Aleksandra), a we wzorzystej Wala (Walentyna). 






         Ciągle mam nadzieję, że uda się je zidentyfikować.

 

19 komentarzy:

  1. Pięknie je odnowiłaś:))mam nadzieję że uda Ci się je zidentyfikować:)))))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może były biedulki bose, ale przyzwoite, skromne dziewczątka bieliznę miały, a nie że z gołą d... ;)
    Śliczności zrobiłaś z tych radzieckich podrzutków ;) I sandałki akurat na te senegalskie upały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie wyjściowe koafiury mają! Ho, ho!

      Usuń
    2. Bose to one nie były, bo jakże tak w Związku Radzieckim, gdzie dobrobyt kwitnie boso chodzić ;)Jednej włoski dobrze się układają, ale drugiej to jeszcze spróbuję nakręcić. A maila czytałaś? Pozdrowionka :)

      Usuń
  3. Dziewczynki nie do poznania... Domowe SPA w kurorcie Szarej Sowy odmieniło je w księżniczki. Wyglądają fantastycznie!
    Życzę powodzenia w identyfikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne z nich panienki. Muszę zrobić wspólne zdjęcie wszystkich moich Rosjanek. :)

      Usuń
  4. Jakie to ślicznotki! Obie mi się podobają, ale to moja imienniczka została moją ulubienicą :)))
    Pozdrawiam gorąco!
    Ps. Te maleństwa w nogach są przefantastyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to dzieciaczki od Betty Teen. Jeszcze jak dorwę Betkę to rodzina będzie w komplecie. Jest tatuś, jest dwójka dzieci tylko mamy brak ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Idzie mi coraz szybciej. :)Tylko muszę dorwać jakieś kolorowe "skórki" , bo mam tylko brązowe i czarne. Miałam gdzieś niebieskie i różowe i diabeł nakrył ogonem. To wszystko przez moje bałaganiarstwo :)

      Usuń
  6. Śliczne dziewczyny i buciki też fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bliźniaczki wyglądają jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ładnie się domyły, zważywszy, że przeleżały ze dwie dekady w stodole. ;)

      Usuń
  8. Kawał wspaniałej roboty. I butki super. :) Powodzenia z identyfikacją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o identyfikację to na razie cisza.

      Usuń