Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2019

NIE NA TEMAT




Dziś Dzień Lalki Drewnianej, a u mnie pod tym względem nic nowego. Choć nabrałam wielkiej ochoty na te drewniaczki z Gromady, to ciągle mam tylko trzy.


    W związku z powyższym post będzie nie na temat, albo może zupełnie na inny temat, bardziej wakacyjny. 
   Zapraszam Was zatem do odwiedzenia ostatniego wakacyjnego hitu - Wysp Miskowych ;)





      Okazuje się, że w naszej Graciarni cuda można wygrzebać. Ostatnio wróciłam z takimi oto czterema parasolami. Czym są właściwie? Przykrywkami na kubek? Dorobiłam ze słomek i patyków do szaszłyka nóżki i parasole plażowe jak się patrzy.

    


          W ubiegłym roku panny dostały leżaki i teraz mogą wypoczywać na plaży.  Przy okazji Regina (mtm) prezentuje prezent od Marzenki - strój plażowy.


       Parasolki są słodkie można używać na zmianę.


                                   Raz ten zestaw, raz inny. 




        Do tego, okulary, kapelusze. Przydałby się jeszcze stoliczek na drinki i może coś do popływania np. flaming? 


        Jak tylko dotrą flamingi i jednorożce oraz inne pływające cuda to dopiero zrobimy sobie wakacyjną sesję!


                                         Wesołych wakacji!

25 komentarzy:

  1. Twoje pomysły są fantastyczna:))parasolki urocze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie wakacje na Miskowych Wyspach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w tej misce był ogród dla Polly Pocket. Teraz potrzebowałam kawałka plaży i miska się przydała. :)

      Usuń
  3. Wspaniałe Miskowe Wyspy, rewelacyjne masz pomysły Tereniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to tak z konieczności, bo nie udało mi się ich zabrać na prawdziwą plażę.

      Usuń
  4. och, moje plastiki pytają,
    czy są jeszcze dostępne
    rezerwacje na te Wyspy?!

    parasolki SMAKOWITE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy, dla Inki też się znajdzie leżak :)

      Usuń
  5. Jakie fajne te Wyspy! Od razu marzy się urlop:) a drewniane panienki i kawaler wybierają się na plażę, czy może tak dystyngowane towarzystwo woli inne miejsca wypoczynku? Swoją drogą, są prześliczne, zwłaszcza ta w żółtej sukience.
    Pozdrawiam,
    Tasha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniane towarzystwo o tej porze roku raczej zajęte jest żniwami, jak to na wsi ;)Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Oooo! Taki urlop to jest to! Panny mają tam wszystko, co tylko wyśnią! Dbasz o nie, oj dbasz a na pomysł miskowej plaży to bym nie wpadła!
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Tereniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, trzeba być elastycznym, skoro może być ogród w misce to czemu nie plaża? Sama im urlopu zazdroszczę, bo choć mam już wieczne wakacje, to ciągle nie mogę się nigdzie wybrać. W końcu kilka godzin na plaży w niedzielę to nie to samo co urlop. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  7. wyspa miskowa to genialny pomysł! zwłaszcza z takimi parasolami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasole są bardzo fotogeniczne i już Maggie ma zakusy na nie. Mówi, że jeden taki przydałby się w jej ogrodzie na dachu baszty. :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie i letnie się zrobiło. I te kolorowe parasole a pod nimi słodkie lenistwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te parasoleczki :-) A dzień laluszy drewnianej przegapiłam :-( Muszę poszperać... Cóż ja mam takiego tematycznie z tym dniem związanego... Może dodam z opóźnieniem...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że lepiej późno niż wcale :)A ja muszę pocisnąć szwagierkę, bo wspominała, że może gdzieś ma, na dnie szafy. :)

      Usuń
  10. Marzę o wyjeździe na Wyspy Miskowe...moje panny też chcą ze mną jechać... Póki co, będziemy korzystać z ładnej pogody na podwórku, bo choć urlop zaczęłam, to nigdzie chyba nie wyjadę...
    Podziwiam Twoją pomysłowość zarówno w tworzeniu wysp, jak i parasoli.
    Pozdrawiam cieplutko😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Przykro mi, że musisz urlop spędzać w domu. Ja też nie wyjeżdżam, bo to do mnie przyjeżdżają. Ale chętnie bym choć na dwa dni się gdzieś urwała. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  11. Cudne parasolki i leżaczki i stroje kąpielowe! Ależ dziewczyny mają dobrze!

    OdpowiedzUsuń